Sunday, September 15, 2013

Why We Buy What We Buy

Waarom kopen we wat we kopen? Inhoud 1. Inleiding: de wetenschap cara van heated up up winkelen1 2. De infrastructuur van de winkel en hot gedrag van de klanten2 2.1 Het schemergebied2 2.2 till past de winkel zich het up up sac out aan de klant aan?3 2.3 Hoe beweegt de klant?7 2.4Het probleem van de wachttijden8 2.5Winkelen op het internet9 3. Segmenten13 3.1 Verschillen tussen mannen en vrouwen op gebied van consumptie13 3.2 Ouderen en consumptie18 3.3Kinderen en consumptie23 4. De zintuigen27 5.Besluit37 Literatuurlijst39 1. Inleiding: de wetenschap van het winkelen In deze theme hebben wij geprobeerd te focussen op de meest essentiële punten van het boek Why We spoil van Paco Underhill. We hebben ervoor geopteerd ons toe te spitsen op de verschillende marktsegmenten: mannen, vrouwen, kinderen en ouderen, en op till de consumenten bereikt worden, via hun zintuigen. We hebben de structuur van het boek gedeeltelijk overgenomen, maar onze eigen a ccenten gelegd. Paco Underhill is de oprichter en chief operating officer van Evirosell, een bedrijf gespecialiseerd in research en consultancy. In het boek Why We cloud wil Underhill de wetenschap van het shoppen doorgronden, gebaseerd op jarenlange ervaring.
bestessaycheap.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Underhill probeert vanuit zijn eigen ervaring te bepalen till ondernemers hun zaak het best kunnen aanpassen om in te spelen op de wensen van de consumenten. In Why We bargain begint Paco Underhill met het belang van observatie te schetsen. Alleen op dash manier kunnen we bepalen wat consumenten écht willen en hoe ze zich écht gedragen tijdens het shoppen. Daarnaast wil Und erhill focussen op wat ondernemers niet wete! n, maar eigenlijk wel zouden moeten weten om te kunnen inspelen op wat consumenten willen. Belangrijke elementen hierin zijn, volgens Underhill, de duur van het verblijf in de winkel, het contact met de verkoper, de omgeving van de winkel en de wachttijd. Deze aspecten moet de ondernemer kunnen doorzien, zodat hij aanpassingen kan uitvoeren om...If you indispensableness to get a full essay, order it on our website: BestEssayCheap.com

If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.